Επιμορφωτικά Προγράμματα 1994 – 2010

Επιμορφωτικά Προγράμματα 1994 – 2010

 

Στο χρονικό διάστημα μεταξύ 1994 και 2000, επιμορφώθηκαν συνολικά 17874 εκπαιδευτικοί μέσα από πολλαπλές μορφές επιμόρφωσης (εισαγωγική επιμόρφωση, ταχύρυθμα υποχρεωτικά επιμορφωτικά προγράμματα, ταχύρυθμα προαιρετικά επιμορφωτικά προγράμματα και προσφερόμενα, μη επιδοτούμενα, επιμορφωτικά προγράμματα) g마켓.

Κατά την διάρκεια του σχολικού έτους 2000-2001, 295 εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν την εισαγωγική επιμόρφωση και 370 εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν ταχύρυθμα προαιρετικά επιμορφωτικά προγράμματα 수학도둑 다운로드.
Επίσης, πραγματοποιήθηκαν 4 μη επιδοτούμενα επιμορφωτικά προγράμματα:
α)Πρόγραμμα με τίτλο: «Νέες Τεχνολογίες στη Διοίκηση Σχολικών μονάδων», το οποίο παρακολούθησαν 38 Διευθυντές και Υποδιευθυντές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και 38 Διευθυντές και Υποδιευθυντές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. 
β) Πρόγραμμα με τίτλο: «Πειράματα Φυσικής και Χημείας για την Α/θμια Εκπαίδευση – διδακτική προσέγγιση», το οποίο παρακολούθησαν 19 εκπαιδευτικοί ολοήμερων δημοτικών και 58 εκπαιδευτικοί άλλων δημοτικών. 
γ) Πρόγραμμα με τίτλο: «Πειράματα Φυσικής και Χημείας στο Γυμνάσιο», το οποίο παρακολούθησαν 12 εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και
δ) Πρόγραμμα με τίτλο: «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΛΙΝΑ – Εκπαίδευση και πολιτισμός: Θεωρητική προσέγγιση – εφαρμογές», το οποίο παρακολούθησαν 30 εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 다운로드.

Κατά το χρονικό διάστημα 2002-2010 υλοποιήθηκε σημαντικότατος αριθμός προγραμμάτων και επιμορφώθηκαν χιλιάδες εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αποκτώντας ουσιαστικά εφόδια σχετικά με τη διδακτική διαδικασία, τις παιδαγωγικές και διδακτικές πρακτικές, τις σύγχρονες μεθοδολογίες, τις νέες τεχνολογίες 셔터 아일랜드 다운로드.

 

2012-10-07T13:00:44+00:00